Перед відправкою
ми перевіряємо всі замовлені вами товари на відсутність заводського браку, після чого весь товар пакується у щільну упаковку.
Гарантійне обслуговування ми виконуємо за наявності товарного чека, виданого нашим інтернет-магазином разом із товаром.
При отриманні замовлення
у присутності кур'єра нашого інтернет-магазину або співробітника відділення Нової Пошти перевірте комплектацію та зовнішній вигляд меблів. Перевірте цілісність скла, дзеркал, фасадів.
Переконайтеся у відсутності пошкоджень (тріщини, подряпини, сколи тощо) та повної комплектації, поставте свій підпис у документах на покупку. Після того, як ви прийняли замовлення, претензії щодо цих питань ми не розглядаємо.
- Якщо збираєте меблі самі – виявивши брак, не приступайте до збирання, зв'яжіться з нами.
- Для безкоштовного усунення дефектів вам достатньо надіслати нам 3 фото: фото деталі зі браком, фото етикетки від меблів, фото інструкції з позначкою деталі з дефектом.
Гарантія діє 24 місяці
Вона не залежить від того, хто виконує складання меблів – ви самостійно або наші професійні збирачі.
Рекламацію (брак) з вини заводу-виробника або перевізника ми усуваємо протягом 10 робочих днів для меблів українського виробництва та 20-30 для польських меблів.
Якщо сталася поломка меблів за межами Києва та області, то необхідно відправити нам поламаний елемент, який потребує заміни чи ремонту.
Якщо протягом гарантійного терміну відбуласяполомка меблів з вини заводу-виробника, то ремонт виконується за рахунок нашого інтернет-магазину. Інакше – заміна провадиться за рахунок покупця.
Повернення та обмін
Ви маєте право обміняти / повернути меблі протягом 14 днів.
Більш детально про Повернення та обмін товару.